Lirik Ora Pengen - Abah Lala dan Terjemahan Artinya Makna Lagu

 ArtiLirikNesia- Translate/Terjemahan Lirik Ora Pengen  dengan penyanyi Abah Lala lengkap dengan artinya makna lagu yang telah dirilis dan dipublish pada tanggal 10 Juli 2021 di Youtube Musik Channel CCTV Abah Lala saat ini.

LirikOra Pengen 
ArtisAbah Lala
AlbumSingle - Ora Pengen 
Dirilis10 Juli 2021
Label MusikCCTV Abah Lala

Lirik Ora Pengen :

Angel angel
lehku mikir kowe
wis watakmu kaku
ra iso dieyel

sabar sabar
ati kudu sabar
momong kowe sing isih
mikir masa lalumu karo dekne

pengenku mung ngarahne
mergo aku iki wis sayang ro kowe

[Reff :]
aku ra pengen wong sing tak sayang
mlaku kleru dalane
tak jogo yen tibo ben ora loro

pengeku kowe tak jogo saben dino
ben kowe ngerti
tuluse roso sayang iki

senadyan aku sadar
dudu sopo sopomu
nanging ati iki
sungguh sayang padamu

Sabar sabar
ati kudu sabar
momong kowe sing isih
mikir masa lalumu karo dekne

pengenku mung ngarahne
mergo aku iki wis sayang ro kowe

[Reff :]
aku ra pengen wong sing tak sayang
mlaku kleru dalane
tak jogo yen tibo ben ora loro

pengeku kowe tak jogo saben dino
ben kowe ngerti
tuluse roso sayang iki

senadyan aku sadar
dudu sopo sopomu
nanging ati iki
sungguh sayang padamu

aku ra pengen wong sing tak sayang
mlaku kleru dalane
tak jogo yen tibo ben ora loro

pengeku kowe tak jogo saben dino
ben kowe ngerti
tuluse roso sayang iki
tuluse roso tresno iki

[Outro :]
senadyan aku sadar
dudu sopo sopomu
nanging aku iki

Arti Makna Lagu

Arti Makna Lagu Lirik Ora Pengen

 Itulah Lirik Terjemahan Serta Arti Makna Laggu Ora Pengen yang diterjemahkan kedalam bahasa Indonesia untuk mengedukasi agar isi lirik lagu tersebut lebih mudah kita pahami serta dimaknai. 

Berikut Terjemahan Lirik Lagu yang mungkin ingin anda ketahui Juga.
Loading....
ArtiLirikNesia Saya adalah Publisher pecinta lagu dan suka menganalisis lagu hingga detail dan saya terjemahkan serta artikan makna yang terkandung dalam lagu yang saya publikasikan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel