Lirik Aku Budak Boy - NEON dan Terjemahan Artinya Makna Lagu

LirikAku Budak Boy
ArtisNEON
AlbumSingle - Aku Budak Boy
Dirilis09 Juli 2021
Label MusikNova Music Videos

Lirik Aku Budak Boy

Aku adalah seorang budak boy
Yang ceria selalu dan always bergembira
Lagu ini cerita tentang kisah hidup mu
Yang tak pernah putus asa dan positif selalu

Kamu huuu janganlah mengalah
Kamu huuu pasti mencapai cita cita mu

Kamu budak girl yang pantang menyerah
Jangan berundur sebelum berjaya
Oh terima kasih kawan dan keluarga
Kerana memberi mu semangat untuk terus berjaya

Kamu budak girl yang pantang menyerah
Jangan berundur sebelum berjaya
Terima kasih kawan dan keluarga
Kerana memberi mu semangat untuk terus berjaya

Aku budak boy
Kamu budak girl

 Itulah Lirik Terjemahan Serta Arti Makna Laggu Aku Budak Boy yang diterjemahkan kedalam bahasa Indonesia untuk mengedukasi agar isi lirik lagu tersebut lebih mudah kita pahami serta dimaknai. 

Berikut Terjemahan Lirik Lagu yang mungkin ingin anda ketahui Juga.
Loading....
ArtiLirikNesia Saya adalah Publisher pecinta lagu dan suka menganalisis lagu hingga detail dan saya terjemahkan serta artikan makna yang terkandung dalam lagu yang saya publikasikan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel